2014. szeptember 8., hétfő

Shenzhen, Kína

Régi álmom volt, hogy Kínába eljussak, és Levi ezt teljesítette nekem! :) Mivel Hongkongból vonattal át lehet jutni, ezért reggel útra keltünk, és egy óra alatt már a hongkongi-kínai határon is voltunk. Gyors vízumigénylés, ahol kaptam egy egyoldalas vízumot az útlevelembe, így már majdnem teljesen tele van az útlevelem. 
Vízumellenőrzés és már Kínában is voltunk, huhú. Kilépve a határról, nagy minden: 
Első állomásunk a Splended China nevű hely, ami kína nevezetességeit mutatja be miniben. Még így miniben is elég durva épületek-létesítmények voltak, hát még élőben milyenek lehetnek. De így most már tudjuk hova akarunk élőben is eljutni! :)
Erre a napra Levi azt mondta, hogy tényleg nem sétálunk sokat, és az előző napi vízhólyagok utan csak egy szandált tudtam fájdalom nélkül felvenni, de az tényleg nem hosszu sétálásra való. Így az újabb kilómétereket nehezen viseltem! :) De a látványosságokért meg kell szenvedni. 
Ezután egy pláza, kínai ebéd, jegeskávé, majd pedig egy spa felé vettük az irányt, de én mondtam, hogy láttam egy hullámos tetejű épületet egy kisvideóban, oda el akarok menni. Láttunk az utcán egy hirdetést ezzel az épülettel, így próbáltuk járókelőktől kérdezni, hogy merre található, de senki nem beszélt angolul. Fura érzés volt, hogy mindenki kínaiul szépen elmondta, hogy merre találjuk, csak mi éppen nem értettük. Végül rátaláltunk és elég király az egész. Egy óriási tér, majd ez az épület, gyönyörködtünk benne egy kicsit.
Akkor autak vannak, hogy csak na. Kicsit Singapore feeling, és például, ami autós hídnak néz ki, az simán gyalokos híd pálmafákkal meg mindenféle növényekkel. 
Végre a metró felé vettük az irányt, de persze a gps rossz helyre mutatott minket, így újabb pár kilométer gyaloglás, amitől már eléggé kikészültem:
Visszaérve Hongkongba találkoztunk Levi barátnőjével és együtt vacsoráztunk tengeri hetkentyűket.
A sok séta miatt egy lábmasszázsra is beültünk, élni tudni kell! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése