2014. szeptember 8., hétfő

Szeptember 6.

Szülinapom lévén úgy gondoltam, valami különlegeset kellene csinálnom. Hát Levivel kitaláltuk, hogy meglátogatom Hongkongban, mindezt másfél héttel indulás előtt.

Szeptember 5 munka után kivezettem Jakarta repterére 3 óra alatt, majd szeptember 6 hajnali 00:10-kor indult a gépem Hongkongba. 4 és fél óra repülés után megérkeztem Hongkong repterére, ahol Levi már várt rám, ottani idő szerint reggel 6-kor. Hét hónapja találkoztunk utoljára, így nagyon örültünk egymásnak.
Buszra szálltunk, majd outlet centernél le akartuk tenni a böröndömet, de csak 8-kor nyitott a megörző, így reggeliztünk egyet a mekiben! :) Aztán indulás busszal a nagy Buddhához, ami egy hegy tetején helyezkedik el. Ismét túl koraiak voltunk, így nem tudtunk felmenni hozzá, de cserébe csodás képeket tudtunk csinálni, mivel teljesen üres volt a környék.
Mivel olyan korán voltunk, hogy még busz sem járt Tai O-ba, így hát nekiálltunk gyalog lefele indulni egy hegyről, csak pár km, természetesen én szandálban voltam. Végül jött egy busz, így felpattantunk. Tai O egy kis halászfalu, az emberek bádog házakban élnek a víz fölött. Nagyon hangulatos hely, a koszos víz fölött egy teraszon ittunk is egy finom kávét, élvezve a kilátást:
Ezután elmentünk egy hajó túrára rózsaszín delfineket nézni. Huhuuu, tényleg rózsaszínűek voltak, annyira szupi volt. Láttunk egyet, ami teljesen függőlegesen felugrott az ég fele, gyönyörű volt! :)
Ezután elindultunk gyalog egy híres fürdő helyhez, infinity pool. Levi is még csak hallott róla, gondolta jó lesz. Az útvonalnak is csak az első bekezdését olvasta el, hogy 10 perc... Lábujjközös szandálban a hegyre fel egy órát másztunk, immár a sokadik kilómétert megtéve, hát hm.... Levi még a hátán is vitt kicsit, nagyon jól elszórakoztunk.

Végül megérkeztünk a helyre, ahol már egész sok ember volt. Egy nagy vízesés, alatta egy nagy medence, ami felett kifeszített szalagon egyensúlyoztak az emberek, majd egy iszonyat vízesés tovább. A víz elég hideg volt, de az előbbi szenvedések után nagyon frissítő volt, megérte eljönni.
Visszafele már lépni is nehéz volt, így Levi azt javasolta tegyem a szandál pántját egy másik lábujjközbe, és probléma megoldva:
Busszal visszaértünk az outlet centerhez, ahol ebédeltünk, kis vásárlás, majd pedig elmentünk Levi lakásába végre.

Aludtunk 2 órát, de hát nem vesztegethetjük a szülinapi időmet, így puccba vágtuk magunkat és elvitt vacsorázni egy japán étterembe. Sashimi, sushi és saké, huhuuu! :)
Majd elmentünk Lan Kwai Fongba, a hongkong-szigeti hegyoldalba koktélozni és desszertezni, ahol az utcán nagy élet van, ez ilyen party negyed. Magassarkuban a hegyoldalon az aznapi túra után különösen jó volt, de így volt kerek a nap, teljes 24 óra ünneplés!!! :)