2015. szeptember 18., péntek

Elsö hetek újra Lippo Cikarangban

Elsö munkanapomon Puji vitt munkába, én azért kicsit izgatott voltam, hogy vajon milyen lesz visszatérni, milyen lesz a fogadtatás. 
Szeptember 1-jén reggel fél 9-kor már az új gyárigazgatóval, Abelardoval volt megbeszélésem. Hivatalosan ö is szeptember 1-jével dolgozik újra itt, de ö már pár hete megérkezett. Jót beszélgettünk, majd irány mindenkivel újra találkozni, majd bemutatkozni az új kollégáknak. Nagyon örült nekem mindenki, és jó volt látni, hogy bármerre mentem, mindenki mosolygott. Rengetegen azt kérdezték, hogy mikor megyünk újra bicajozni, mert bizony mióta én elmentem innen abbamaradt a tekerés! 

Munka terén egyböl beledobtak a mélyvízbe, lévén hogy egy nagyon fontos project már elkezdödött szükös határidövel, és nekem kicsit rendszerbe kellett szednem a teenedöket.... Ugyhogy már elsö nap keményen dolgoztam, mint Project Manager. :) Közben ment a bevezetö tréningem és még házat is kellett néznem. Szóval elsö két hetem  így telt: rengeteg munka, háznézés, majd este vacsora barátokkal, barátnökkel. :)

Ettem nasi goreng seafood-ot (helyi sült rizs tengerigyümölccsel) és ittam Teh Botol-t (helyi palackozott jázmin tea):
Ittam bubble tea-t:
Ettem sushit:
Meg még sok más finomságot sok mindenki mással, csak nem fotoztam le mindent! :) Autót két nap után kaptam a cégtöl, minden managernek jár, és pont ugyanazt az autót kaptam vissza, amit ezelött is használtam. Indulás a munkába:
Elsö hétvégén szombaton Pujiékkal mentünk Jakartába. Délben egy esküvöre voltunk hivatalosak, aminek a ceremonia részét már megtartották reggel szük családi körben, mi pedig a mindössze két óra hosszát tartó lagzira voltunk hivatalosak. Puji szerint ez egy kis esküvö, mert csak 1000 ember volt meghivva. Mindenki akkor megy, amikor akar, köszöntöd a párt majd eszel és hazamész. Mi vagy 40 percet töltöttünk ott... Hát ilyen egy indonéz esküvö. :) 
Ezután mozi, popcorn és shopping következett.
Megnéztem vagy 25 házat, különbözö lakóparkokban, és hát nem volt könnyü a választás, föleg, hogy fix összegem volt, és próbáltam nem nagyon túllépni ext. Végül egy ikeás cuccokkal berendezett kétszobás ház mellett döntöttem, amihez van egy nagy gardrób is, mintha nekem találták volna ki. :) Második héten szombaton költöztem, tehát majdnem 2 hetet töltöttem el a Pujiéknál a böröndjeimböl élve: 
Íme a házikóm az egyik legújabb lakóparkban:
Azt még nem tudom, hogy ennyi munka mellett hogyan lesz idöm és eröm takarítani és mindent rendben tartani, de majd csak belejövök. Még azért csinosítgatom, szigetelek, és apróságokkal még otthonosabbá teszem majd. Még szerencse, hogy 2014 októberében megnyílt az elsö Ikea Indonéziában, így könnyebb dolgom van jelenleg. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése