2015. október 20., kedd

Jakarta még mindig nagyon jó

Akkora Ikea áruház nyílt Jakarta nyugati részén, hogy csak na! :) Lippo Cikarangtól 70 km-re található, de végig autópálya és eddig mindig szerencsés voltam, semmi dugó. Szóval én ekkora Ikeában még nem voltam, föleg az étterem része hatalmas. Szerintem ez a világon az egeytlen ikea, ahol rizst-sültcsirkét-csipös szószt szolgálnak:
Na persze van húsgolyó is, yummi:
Ez meg az étterem, ott messze a távolban jobbra kértem a kaját:
Jakarta mégsem olyan nagy, ugyan 12 milliós város, de sikerült összefutnom Abelardoval, a gyárigazgatónkkal az ikeában.... Jót röhögtünk egymáson, hogy mindketten próbáljuk belakni-berendezni új házunkat! :)

Voltam két hiper-szuper és bazi nagy bicikliboltban, hât én csak ámultam, itt aztan volt sok minden! :) 
Dyahval és Syatirral mentem, akikkel bicajozni szoktam járni, jót szórakoztunk. Én azért vettem egy Specialized pink kesztyüt, cateye babakék csengöt, na meg egy shimano spd pedált, mert az bizony otthon maradt.
Elmentünk egyik kedvenc éttermembe, a Bandar Jakartába, ahol a szinte élö tengeri herkentyük közül válogatsz, majd a kivánt módon elkészítik. Egyik kedvencem a hal 'bumbu rujak' módon elkészítve, vagyis gyümölcsös-savanykás módon tálalva. Persze a rántott tintahal és rák sem maradhatott ki.
Egy mexikói greduate barátom itt van a cégben 2 hétre, és bementünk egyet Jakartába turistáskodni. A Monas nekem még mindig nagy kedvencem. Hát nem gyönyörü?
A monas muzeum részén löttem ezt a képet, hát hogy lehet így fetrengeni felnött ember létére egy múzeum padlóján??? :)
Elmentünk egy másik nagy kedvenc éttermembe, a Din Tai Fung-ba, ami egy taiwani étteremlánc, és isteni finom a xialong bao és a won ton leves. 
A Taman Mini Indonesia parkbanis elmentünk, és még mindig közép-szulavézi épülete a kedvencem:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése