2013. szeptember 17., kedd

Én és a Kisöcsém... Balin :)

Miután Dani itt járt Jakartában elküldtem egy kis művelődésre: Yogyakarta templomok és hogy igazi indonéziát is lássa onnan kisbusszal Bromo vulkán (14 óra), majd Ijen (még 8 óra), és komppal busszal át Balira! :) Kárpótlásként gondoltam Bali jó lesz. Erre a túrája tökéletes volt, eddigi legjobb hely volt neki bromo és ijen, aminek nagyon örültem. :)

Ő már csütörtökön Balira ért, péntekre szerveztem is neki egy sofört, hogy minden nevezetességet megnézzen még mielőtt én is csatlakozom. Mert hát szegény Kisöcsém ne legyen már egyedül a hétvégén! :) Szóval én szombat hajnali repülővel mentem, és a hotelban találkoztunk Seminyakban délben. Irány a part, ebéd, ámulás-bámulás majd csobbanás. Kis pihi d.u, majd irány szörfözni! :) Életünkben először, de hát egyszer el kell kezdeni. Gyors 2 perces elméleti oktatás, majd irány a hullámok tanárral. Nagy meglepetésünkre egyből sikerült felállni a deszkára. Dani nagyon ügyes volt, tök hosszan a deszkán maradt, tiszta profi volt. Én is néha jól ráéreztem, néha nem. De a lényeg, hogy nagyon élveztük, iszonyat király volt. :)

Este naplemente a parton babzsákokon ülve, a homokot túrva a lábunkkal és koktélozva... Szar az élet... :) Kisöcsi is csak ámult, mondta hogy azért ez elég nagy királyság! :)

Vasárnap locsogott az eső, kicsit meglepődtünk. De aztán reggeli és még kis lusti után elállt, úgyhogy mentünk is a partra... szörfözni! :) Most a hullámok elég összevisszák voltak, küdöttünk rendesen, de Daninak igy is sikerült egyszer hosszan állva maradni és pont le tudtam fotozni. Gyors zuhany, pakolás és kicsekkolás. Majd irány a part ebédelni, kávézni (Illy!!!!) és irány a szget délifelén az Ulu watu temple. Egy sziklafal tetején van a templom, pazar a kilátás. Majd pedig naplemente a Rock Barba. Na ez valami csoda hely. Egy resort része, a bárba lifttel lehet lemenni, ami egy sziklafalon van, ami benyúlik a tengerbe és iszonyt fantasztikus kilátással. Itt megcsodáltuk a naplementét koktélozás közban, megbeszéltük az élet nagy dolgait, aztán mentünk a reptérre.

Együtt repültünk jakartába, ahol a Dani nagycsomagját odaadtam, átpakolt, majd az éjszakát a reptéren töltötte. Másnap reggel irány bangkok, és kedden este már budapesten is lesz! Remélem élvezted Kisöcsi!!! :)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése