2013. szeptember 13., péntek

Biciklizés Attilával

Szombaton érkezett egyik munkatársam Magyarországról az itteni cégbe egy hetet dolgozni. Szombaton csak Lippo Cikarangban néztünk körül, majd szerveztük a másnapi biciklizést. 

Vasárnap reggel 6-kor már indultunk Dwivel és Attilával Sentulhoz, ahol Dani és a fia vártak már ránk. Dani és Attila már ismerték egymást, mert mikor Dani Magyarországon volt 3 hónapot, együtt dolgoztak. 

A pályát én választottam, ahol a legszebb a kilátás és a táj, Gunung Pancar. Többiek ennek annyira nem örültek....az elején. Nagyon jól ment mindenkinek a pálya, annak ellenére, hogy majdnem 3 hónapig biciklire sem ültünk. Én nagyon élveztem, láttunk DHsokat is, oda egyszer el kell mennem! :) 

Összességében mind nagyon élveztük, Attila nagyon jó erőben volt, még egy láncot is elszabott, a táj gyönyörű volt. Ugyan nagyon meleg volt, de megérte elmenni, már nagyon hiányzott nekem! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése