2013. szeptember 13., péntek

Kisöcsi Jakartában

Biciklizés utáni héten már elég home feelingem volt, mert rengeteg finomságot kaptam otthonról Attila révén, yummiii! :) Ráadásként szombaton jött hozzám egy villámlátogatásra a Kisöcsi, juhuuu!!! :)

A legidiotabb sofőrrel, aki létezik, szombat reggel indultunk Attilával lippoból az öcsémért a reptérre. De ez nem volt ilyen egyszerű.... 9:30-ra kértem a sofőrt, majd fél8kor láttam, hogy már 7 óra előtt írt nekem smst, hogy itt van a házam előtt, mondom jeee. Ágyból válaszoltam neki, hogy fél10-kor indulunk. Erre 8kor valaki kopog az ajtón, majd kulccsal veri..... Ekkor kénytelen voltam kimenni, miközben már a cégből is hivtak, hogy ott a sofőr. Az ajtót a kertész verte, aki néha rendbeszedi az előkertemet. Már készen voltam... Erre 9-kor ir smst megint a sofőr, hogy na nem vagyok kész. Mondom majd fél10-re. Erre kopog 2 perccel később, hogy na???? Mondom majd fél10, erre hogy nála már annyi van. Mondom még 35 perc és indulhatunk. :) Felvettük Attilát a hotelnál, aztán elmentünk tankolni... Hogy ezt reggel miért nem tudta megejteni, számunkra nem volt világos... Majd még megállt később vizet is venni... Indonéz előrelátás!!! :) 

Szóval nagynehezen útra keltünk, majd jó nagy dugó volt, de délre a reptérre értünk, és öcsém már várt ránk. Jakartai város nézést terveztünk, első állomás a régi városrész, Kota Tua. Régen a hollandok éltek itt, holland házakkal és a főteret szépen rendbehozták. Ebéd a batavia kávézóban, ahol Dani végri kipróbálhatta a híres Nasi Gorenget! :) És ízlett neki! :) Kocsihoz visszaérve sofőrünk az aszfalton fekve aludt, jót röhögtünk! :)

Monas sajnos zárva volt mire odaértünk, de a parkban tudtunk sétálni, majd elmentünk indonézia legnagyobb mecsetéhez. Itt még én sem voltam, nagyon érdekes volt. Az épületet amugy egy keresztény tervezte, és maximális befogadóképessége 220 000 ember, waoooo. A ramadan végén imátkoznak ennyien egyszerre, szép látvány lehet. 

A naplementét a skye bárból akartuk nézni, de mire megtaláltuk a liftet, ami az 56. Emeletre itt volna minket már eleve sötét volt, majd a fiúk mivel shortban voltak, nem mehettünk fel. Ittunk egy koktélt máshol, és mentünk Lippo Cikarangba. Vacsi, pakolás, és végre alvás.

Vasárnap reggel körbementünk Lippoban, megnéztük a céget, sportközpontot és reggeliztünk egy finomat. Pakolás és indulás a Taman Mini Indonesia helyre, ami bemutatja indonézia kultúráját, provinciánként a különböző stílusú  épületeket. Itt jól elidőztünk, nagyon érdekes volt. Vasárnap lévén sok élő zenei előadás volt, egy dobos bemutató hosszan lekötött minket. Láttunk Komodoi varánuszt és libegővel megnéztük felülről egész indonéziát, egy tóban kialakítva a szigeteket.

D.u irány a reptér, ismét nagy dugó. Attila ment tovább Kínába, Kisöcsi pedig Yogyakartába, hogy megnézze a Borobudur és prambanan templomokat, majd tovább Bromo vulkán, Ijen szulfur lake és Bali! Jó kis kör!!! :)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése