2014. február 27., csütörtök

Barátosném messzeföldről - avagy Kata Indonéziában

Épp hogy elmentek szüleim és Eszti, majd miután Levi is lelépett, már jött is egyik legjobb barátnőm, Kata!!! :) Gimis barátosné, és nagyon vártam érkezését. Barátjával, Helmuttal (Heli későbiekben) érkezett, nem mosollyal az arcukon....
A repülőút annyira megviselte őket, hogy én még ilyet nem értem! :) Szegények mindketten nagyon paráztak, így elég nagy kínszenvedés volt nekik ez a 20 óra utazás. Na de megérkeztek, plakáttal vártam Őket a reptéren, szokás szerint. A mosolyuk nem őszinte, de itt vannak Nálam Indonéziában: 
Péntek este jöttek, haza hajnalban érkeztünk. Végre vízszintesbe kerültek és végre nem kellett izgulni, úgyhogy akkorát aludtak Lippo Cikarangban, hogy mire felkeltek, én sütöttem kenyeret, csináltam teát és be is vásároltam. Majd irány Jakarta, lévén csak két napot vannak itt, aztán irány Bali és Lombok. 
Na de Jakarta. Elmentünk a Monashoz, én még mindig szeretem és eddig minden turistának tetszett! Munkatársaim nem értik minek viszek oda mindenkit, de szerintem ezt látni kell. 
Majd vásárlás következett, először egy olcsó majd egy nagyon puccos plázában. Sajnos Katának a 40-es lábára ebben az országban cipőt, topánt nem lehet venni, sebaj vettem helyette én magamnak! :) Cserébe Kata az Eszti által itthagyott és már híres pink papucsot, vagyis a 'Mindenki papucsát' hordta nagy boldogan! :)
Aztán ebéd, és kipróbáltuk a híres 'bubble tea'-t! :) Heli első szippantásáról videó is készült, hát az az arckifejezés mindent elmondott! :) Az egész eladóstand rajtunk röhögött!!! :) Szóval ez az a tea, amiben ilyen zselégolyók úszkálnak és mindezt egy bazivastag szívószálon szívod fel, a tea meg legtöbbször tejes tea. Szal így európai gyomorral ez eleg furan hangzik... De MI megpróbáltuk! :)
Vasárnap reggel már összepakolva indultunk, mert este repültek tovább balira. Taman Mini-be mentünk, ez is standard hely vendégeknek, de eddig ez is tetszett mindenkinek! Katáéknak is!!! :) A komodoi varánuszt nem hagyhattuk ki, és nagy meglepetésünkre pont etetés volt minden állat számára. Ez alatt értsd, hogy élő, félig tollas csirkéket dobáltak be a krokodiloknak, tették be a kígyókhoz, és láttuk-hallottuk a csirkék rémületét. Valami borzasztó látvány volt, ahogyan a csirkék rettegnek, felugranak a krokodil hátára vagy éppen a falhoz simulva remegnek... De a végén mindig a csirke veszített... Láttuk, ahogyan a krokodil kettéharapja, folyik ki a vér, lóg ki a szájából.... Wááá.... Eléggé kiborultunk mi csajok, Heli meg csak videózott! :) Itt jól elidőztünk, majd ebéd és irány a reptér. 

És kezdődött a para ismét a repüléstől... De hipp-hopp meg is érkeztek Balira, ahol Seminyakban és a szigeten utazva töltöttek el 7 napot. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése