2014. február 28., péntek

Lombok újra - hármasban

Gili Meno szigetéről visszaérve Lisa a reptérnek vette az irányt, mi pedig, immár hármasban, újabb 3 éjszakát tereztünk eltölteni Senggigiben.

Csütörtökön elmentünk a sziget déli része felé, ugyanis azt hallottuk, hogy ott nagyon csodás partok vannak.

Első megállónk a Mawun partszakasz volt, ami egy elhagyatott kis öböl, mindössze pár turistával. Helyik próbálkoznak kókusz és ananász eladással, de kedvesen el lehet utasitani őket.
Itt kicsit elidőztünk, fürödtünk, sétáltunk és napoztunk kicsit. Ezután mentünk a Kuta beach környékén található Novotel hotel előtti partszakaszhoz. Tényleg mint a képeslapokon:
Itt is fürödtünk, sétáltunk és próbáltunk betelni a látvánnyal. A parton nagyon érdekes volt a homok, ami ilyen kis golyókra emlékeztetett, hoztunk is belőle:
Gyors ebéd a parton, visszafele pedig megálltunk kézmüves helyeknél. Készítettek tradicionális ruhat, kerámiákat szép festéssel. Este medencében úszás és vacsora.

Pénteken elmentünk a Coco Beach-re dögleni bambusz bungiban. Olyan isteni finomat ettünk, yummiii! :) Azt hiszem egy ilyen bungi szeretnék a kertembe majd:
Majd utolsó vacsoránk Lombokon. Szombaton délben elindultunk vissza Jakartába, mert Kata és Heli vasárnap hajnalban repülnek vissza Bécsbe, nekem pedig kezdődik a munka Hétfőn.
Kisöcsim szavait idézve: ' már igazán rad fért egy kis nyaralás' Hát szerintem is! :)