2014. augusztus 5., kedd

4 nap alatt 3 kontinens

Pénteken reggel 8-kor indultam Playa del Carmenból. 1 óra buszozás után megérkeztem Cancun repterére, ahol becsekkoltam. Még el akartam költeni a maradék pesomat, így majdnem lekéstem a gépemet, már a hangosbemondóba mondták a nevemet! :)
3 és fél óra alatt Washingtonba értem, ahol ugyan csak átszálltam, de vizum ellenőrzés, nagy börönd felvétele és ellenőrzés, majd ember szkennelés. Elég felháborító, amit az amcsik művelnek, főleg, hogy mindenkinek kb másfél órája volt az átszállásra.... De egész gyorsan átjutottam mindenen, így könnyedén elértam a csatlakozást.

7 és fél óra repülés alatt már Zürichben is voltam, ahol 2 és fél óra várakozás után továbbrepültem Bécsbe, ahol már Anyuék vártak! :) Nem aludtam sokat, elég hulla voltam mire hazaértünk. 

Lukácsházán finom ebéd, majd a bázison pihenés. Este betekertünk a városba a holland bicajommal, juhuuu!!! :) Fagyizás, fröcsikézés és Made in Hungaria film kivetítve, szuper időzítés! :) Éjjel pedig hazatekerés. 
Vasárnap pihenés, vásárlás, majd pakolás, és irány is a bécsi reptér újra! :) Ezúttal irány vissza Jakarta!!! 5 óra alatt Dubaiban is voltam, majd 4 és fél óra varakozás után, továbbrepültem Jakartába, ahova 8 óra alatt értem oda. Itt vizum ellenőrzés, börönd várás, sorbanállás taxiért, majd másfél óra alatt Lippo Cikarangba értem. 

Így 4 nap alatt 3 kontinensen jártam, és 27 órát repültem!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése