2013. július 28., vasárnap

Bangkok - Találkozás a Kisöcsivel

Ééés elkezdődött a várvavárt három hetes nyaralásom!!! :)

Vasárnap hajnalban elhagytuk Lippo Cikarangot, és Bangkok irányába vettük útunkat. 4 óra repülés után landoltunk, és Dani már várt minket a reptéren. Ő már 2 napja megérkezett, mert augusztusban sebészet gyakorlatát itt fogja végezni.

Gyors ebéd négyesben, változatosság kedvéért rizs.... Aztán nagynehezen találtunk egy hotelt, ahova egy para taxis vitt minket, és a getto közepén kitett minket. Hotel elviselhető, van wifi és szép a kilátás a putri részekre! :) Anyuék szerint Jakarta sokkal szebb és tisztább, mint bangkok, és eddig meg kell állapítanom, hogy valóban sokkal jobb Jakarta! :) Hát még Lippo Cikarang... :)

Kis pihenő után a városnak vettük az irányt, már mindannyiunknak ismerős helyek fele. Pár óránk lévén kis séta után a skytrainnel elmentunk a Cha Pra Ya folyó partjára, ahonnan észak fele indultunk hajóval. Nagy élmény volt! :) 100 forintért mentünk vagy 30 percet, közben a parton a luxus hotelek és a putrik váltakoztak, na meg az igazi thai buddhista templomok. Az élményekben teli hajókázás után a hátizsákos túristák központjába, a kaosan roadra mentünk, ahol mennyei finom thai vacsorát is megejtettünk a helyi Chang sör kíséretében. Kis séta, kis vásárlás, csodálkozás a skorpióárusra, akinek az ételként kinált standjának a fotozásáért is fizetni kellett! :) Hihetetlenül pezsgő élet van ezen a részen, tele európaival, mindenki itt vásárolt filléres ruhákban járkál, talpmasszázson ülnek az út szélén és élezik a helYi ételeket valamint a jóidőt és a szabadságot!

Meglepő módon angolul senki nem beszél, de komolyan semennyire. És emlékeimben eddig Bangkok úgy élt, hogy jobb mint Jakarta, de ma sokkal koszosabbnak és putrisabbnak láttam Bangkokot, változnak a dolgok.... De nagyon iól éreztük magunkat, este vissza szállásra, és pakolubk, igyekszünk időben aludni, mert másnap már repülünk Vietnámba, ahol már Levi vár minket! :)