2013. július 29., hétfő

Family Reunion - Vietnám, Hanoi

Hajnali repülővel Bangkokból átrepültünk Vietnámba, ahol már Levi várt minket! :) Nagy volt az öröm, 4 hónap után újra együtt a család, juhuuu!!! :)

Az utunk a reptérről a városba már pozitiv csalódásokkal volt teli, nagyon nyugodtan közlekednek, nem rohannak sehova es a természet gyönyörü, minden zöld. A szállásunkhoz érkezve nem vesztegettük az időnket, és egyből nekivágtunk a városnak. Kemény 100 méterre jutottunk, amikoris elkezdett ömleni az eső, monszun van! :) Ugyhogy kénytelenek voltunk egy istenit ebédelni. Majd a tó körül sétáltunk, valamint 4 napos túrát intéztünk a Halong öbölbe. Egy kávé után pedig végre 100 méternél távolabb jutottunk a szállásnál, és lusta turistaként elektromos autóval körbejártuk a belvárost, ami óriási élmény volt. Annak ellenére, hogy Hanoi egy 3 milliós főváros, nekünk eléggé kisváros érzésünk volt, es a koszos Bangkok után nagyon élveztük.

Gyors vietnámi vacsora és pár üveg Hanoi márkájú sör után pedig beültünk eg vizibábszinház előadásra, ami egy helyi különlegesség. Nagyon élveztük, vietnámiul beszéltek minden jelenet elején, aztán helyi zene szólt miközben ment a bábozás. Vizi lévén mi először azt gondoltuk, hogy a tóban fog játszódni, de ehelyett a szinházban egy medencében volt az előadás. Nagyon élveztük, de 1 óra bőven elég volt.

Annak ellenére, hogy hulla fáradtak voltunk, még elmentünk Hanoi skybarjába sörözni kicsit. A skybar keményen a 7. emeleten volt! :) De jó volt a kilátás, és jót beszélgettünk pár üveg Hanoi sör mellett. Szállásra visszafele sétálva még egy nagy kereszteződésben figyeltük, hogy szabályok nélkül keresztbe kasul mentek motorosok, autósok és gyalogosok, hihetetlen, de működik!!! :)

Ma este pakolás, holnap irány 4 napra a Halong öböl, ami a világ 7 természeti csodájának egyike. Reméljük gyönyörű lesz és végre tudunk kicsit pihenni is.