2013. július 28., vasárnap

Látogatók Lippo Cikarangban :)

Látógatóim érkeztek Lippo Cikarangba! :) Nevezetesen a szüleim, nagy gondolkodás és nehéz döntéshozás árán, de végül elérkezett a nap, hogy meglátogattak a messzeföldön! :)

Pénteken d.u 6-ra érkeztek jakarta reptérre, ami az itteni közlekedést ismerve a legrosszabb időzítés! :) Ugyhogy cégből hamarabb leléptem, és sofőrrel célba vettük a repteret. Útközben volt égő busz az útszélén, amit persze látni kell, így mindenki lelassitott jó nagy dugót okozva! Én csak azon imadkoztam, hogy nehogy felrobbanjon.... Aztán ha domb van akkor is jól le kell lassítani, mert hát nem tudjuk mi jön utána! :)
De ugye én már semmin nem lepődök meg, igy nagynehezen 4 óra alatt a reptérre értem, és nagy izgatottan vártam a találkozást! :) Persze nem ment simán... :)

Már Singapúrban jelezték, hogy az egyik börönd Európában maradt! :) Ilyen még ugysem történt velünk. Aztán jakartában már egyik sem volt meg. Ugyhogy ment a macera, hogy mi legyen, jegyzőkönyv blabla... 

Közben már chateltünk egymással, hogy menjek be. A két lufival és táblával a kezemben a biztonságiőröknél próbálkoztam indonézül és nagyon cukin mosolyogtam! :) Alig röhögtek rajtam, de ugye nem nagyon érdekelt! :) Aztán mondták, ha kijönnek szüleim segíthetek nekik kitölteni a jegyzőkönyvet aztán vissza mehetnek! Ja mert ugye azzal próbálkoztam náluk, hogy a szüleim semmilyen nyelvet nem beszélnek, ami persze nem igaz, csak minél hamarabb találkozni akartunk. Végúl Anyu kijött, de máshol mint ahol vártam. De végül találkoztunk!!! :)

Aztán visszamentünk a röhögő biztonságiőrökhöz, és a kezébe nyomtam a lufikat meg a táblát és mondtam, hogy msot akkor ketten vissza együnk! :) Csak röhögött és én meg magyaráztam neki indonézül és bejutottunk a böröndökhöz. :) De addigra meg Apu má kiment, ugyhogy elkerültük egymást. Utána kimentünk, és meg a kijárat előtt találkoztunk!!!! :)
aztán mondtam várjanak 5 percet, addigra visszaszerzem a lufikat meg a táblát és várom őket kint. Szóval a sok izgalom után de végül rendesen vártam őket, aztán eljátszottuk, hogy akkor találkozunk először 4 hónap után, juhúúú!!! :)

Aztán este már 2 óra alatt lippo Cikarangba és a házamhoz értünk!!! Ami nagyon teccett nekik már így első belépéskor is.... Hát még utána.... :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése