2013. augusztus 18., vasárnap

Utolsó nap Bangkok

Már reggel 8-kor találkoztunk a Danival a Wat Arunnál a folyó másik oldalán. Mindketten hajóval mentünk és kis bénázással meg is érkeztünk. Felmásztunk a nagy csúcsra, féltünk rendesen a meredek lépcsőkön. A kilátás fantasztikus volt. Én már majdnem mindent láttam tavaly, de Öcsém még nem és igazándiból engem is érdekelt minden, szóval kb vágigfutottunk a nevezetességeken. 

Hajóval  vissza folyó másik oldalára, kemény 21 forintos jeggyel. Wat Pho egy 42 méter hosszú fekvő Buddha. Annyira vicces volt, mi csak röhögtünk, hogy kinek pattanhatott ez ki a fejéből. Nagyon jó volt, a kert is szép! :)

Következő állomás Grand Palace és Emerald Buddha. Danikát nem hozta annyira lázba, jo csilli-villi volt, látni kell, de túl sok ember volt.  A jeggyel be lehetett lépni a Dusit parkban álló trónterembe, itt még én sem voltam. Na az ütős volt. Eleve semmit nem lehetett bevinni, se telefon, se táska, se kalap. De belül az a pompa.... Minden aranyból, valami fantasztikus volt! :) 

Még körülnéztünk a parkban, aztán még egy templom és zárásként egy 34 méteres álló Buddha! :) Ebéd, masszázs és jeges juice megint. Aztán lepukkant busszal ki a reptérre, és Kisöcsit Bangkokban hagyva én visszarepülök Jakartába. Ezzel végetérve 3 hetes nyaralásom, ami fantasztikus volt, hihetetlen mennyi mindent láttam, átéltem és együtt volt a család!!! :)














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése