2014. június 1., vasárnap

Fél nap Manado

Szombaton reggel fél 8-kor már indultunk is vissza Manado városába. A hajóút egy órás volt, gyönyörű látvánnyal, kis napsütéssel és lobogott a hajunk a menetszélben... Igazi szabadság érzés. Bee-vel és férjével utaztunk, de ők még maradnak 3 napot Manadoban. A manadoi kikötőbe érve kicsit Bangkok feelingem volt! :) Igazi ázsiai piac, hangos zene, árusok mindenfele, ez ázsia!!! De nagyon tetszett, csak mosolyogtunk.
Bee-ék hoteljának recepcióján hagytuk a cuccunkat, és négyesben elindultunk a városba sétálni. Ázsiai mércével egy nagyon takaros kisváros, tömegközlekedéssel és végtelenül kedves emberekkel. Elég meleg lévén, és mivel a boltok még nem voltak nyitva, ezért beültünk tízóraizni-desszertezni egy utcai árushoz.
Mindenféle helyi finomságokat kóstoltunk, jó édes volt mind, de nagyon ízlett. Kis nézegetés majd ebéd, persze helyi kaja. Soto ayam levest ettünk, két adag kemény 400 Huf-ba került! :)
Utána még jégkrémeztünk, beszélgettünk, majd angkottal (helyi kisbusz) visszarobogtunk a hotelhoz, hogy búcsút vegyünk egymástól és mi kiinduljunk a reptérre.