2014. augusztus 1., péntek

Cancun és Isla Mujeres

Reggel összepakoltunk, és még mind együtt elmentünk megnézni Cancunt. Útközben láttunk porráégni egy szalmatetős éttermet, nem volt szép. Cancunban nem akartunk megszállni, mert hogy túl túristás, de mikor a tengerpartra értünk, akkor azért tátva maradt a szánk.
A víz mesébeillően kék, a part több kilóméter hosszú, fehér homokos és végig hotelokkal zsúfolva. Nem szeretem az ilyen helyeket, de azért ez elég durván jól nézett ki. Sétáltunk a parton egyet, nem is volt annyira zsúfolt, fantasztikus volt.
Még hülyéskedtünk egyet a parton, aztán búcsút intettünk a fiuknak, Vaclav és Dave hazamentek.
Mi nem búslakodtunk sokáig, mert mentünk is egy szigetre, Isla Mujeres. Csak Eiken és Christin na meg én mentünk hármasban. Fél óra hajóútra volt ez a kis sziget, ahol ugyan voltak autok, de nagyon jó hangulata volt a szigetnek. A túrista keveredett a helyi emberekkel/kultúrával. Isteni finomat ebedeltünk, majd ellátogattunk egy teknős farmra.
Ezután strandolás, koktélozás és naplemente nézése.
Este 10-re értünk az új szállásunkra, Playa del Carmenbe. Késői vacsora egy tészta étteremben, nagyon hangulatos volt. Tele mexikóiakkal, mindenki hangosan beszélget, a menü pedig sínes krétával a falon.