2014. augusztus 5., kedd

Mexikói érdekességek

Kis összeállítást csináltam a Mexikóban tapasztalt érdekességekről! :)

WC és annak használati módja: egyik szállásunkon ki volt írva, hogy a WC-be ne dobjuni papirt, de akkor hogyan is??? Alábbi undorító kép mutatja, de mi ezt nem bírtuk követni. 
Zene: mindenfele mexikói zene szól, az a latinos lazulós,  valami fantasztikus. Esküvőn is rgeteg mexikói szám volt, de nem okozott gondot a táncolásban. Meghallod ezt a zenét, és máris jó kedved van! :)
Már ebédhez koktéllal kínálnak: nem vicc és mindig happy hour van, szóval féláron adják a finom mojitot vagy pina coladat! :) 
Népviseletben vannak: rengetegen hordják a helyi népviseletet, ami nagyon színes és vidám. Én is vettem egyet magamnak.
Kaja: egyszerű, de nagyon finom. Mindig tortilla chips-szel kezdenek, azt mártogatni salsa szószba vagy guacamoleba (avokádó krém). Tacos mindenhol van, nagyon finom, csak egy idő után számunkra uncsi volt. De nagy melegben napközben az a legjobb kaja.
Gyomorrontás: büszkén mondhatom, hogy nekem nem lett gyomorrontásom, pedig a csapatból mindenkinek volt rövidebb-hosszabb ideig. Ez talán annak köszönhető, hogy ázsiában már megedződtem. :)

Senki nem beszélangolul, csak spanyol: de egy szót nem beszélnek angolul, még hotelban és túrista helyeken sem. Szar érzés semmit nem érteni! :)

Állatok: Akumal városkában mosómedvék rohangáltak mindenfele.
Tulum romjainál leguánok rohangáltak:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése