2014. augusztus 3., vasárnap

Utolsó nap - Isla Cozumel

Utolsó teljes napra búvárkodást terveztünk. Ismét korán reggel indultunk, fél óra hajózás után érkeztünk Cozumel szigetére. Nagyon híres a búvárhelyeiről és a korall faljáról, így izgatottan vártuk. 
Christin búvárkodott palackkal, Eiken és én csak pipával mentünk. Egy búvárcsapathoz csatlakoztunk, hajóraszálltunk és már szeltük is a habokat. A víz színe valami fantasztikusan kék volt, én ilyet még nem láttam, mint az úszómedence. Váltakozott a türkiszkék és a medencekék. Sajnos ezt a képek nem adják vissza, de fantasztikus volt. 
A búvárkodástól nagyon sokat vártam, de sajnos csalódtam kicsit. Azért láttunk 3 méteres cápát, pici teknőst karnyújtásnyira, 3 méteres murénát, nagy halakat, de nem volt színes hal és a korall uncsi barna volt. Lehet ázsia után túl nagyok az elvárásaim!? :)

Majdnem 5 órán keresztül voltunk a vízen, mi háromszor búvárkodtunk. Kicsit le is kapott a nap minket, de hát utolsó napra ez belefér, sőt, kell is a jó szín.
Ebéd, majd kis séta, aztán indultunk vissza Playa del Carmenba. Megérkezve mexikói tradicionális tánc/előadás volt. Egy oszlop tetején ült 4 férfi, egy pedig táncolt és ugrált a magasban!!! :) Majd a 4 férfi kötéllel a derekukok, fejjel lefele lógva elkezdtek pörögni és egy idő után földet értek. közben a táncos dobolt a magasban. Elég durva látvány volt! :)
Tengerparton masszázs, majd zuhany után irány a főutcára utolsó koktélozásra. Nagyon nagy élet van ebben a városban, ez amolyan Cancun2. Hajnali 2-re értünk szállásra, jó kis este volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése