2012. december 23., vasárnap

Bali körút 1 - Bedugul lake, Vízesések és Taman Ayun templom

Első körútunk észak fele vezetett. Én már kicsit ismerős vagyok errefele, de jártunk számomra is új helyeken.
Először a Bedugul lake-nél álltunk meg, ami egy balinéz templom a tóban, hegyekkel a háttérben. Az 50 000 rúpiás papír pénzen van erről egy kép, nagyon gyönyörű. A környezet nagyon megnyugtató, látni a hegyeket.... Kicsit felhős idő volt, de ettől volt olyan balinéz, elgondolkodtató hely! :)

Ezután mentünk tovább északra a vízesések felé. Még július végén egy görög barátnőmmel, Mariával jártam errefele, de akkor csak az elsö vízesésig jutottunk idő hiányában. Most ezt kihagytuk, és mentünk tovább a legtávolabbi, legnagyobb vízeséshez. Nem kellett sokat besétálni a dzsungelbe, és egy óriási vizesés tárult elénk. Nagyon hordta a vizet, közelröl nehéz volt lefotozni, kicsit el is áztunk. De csináltunk szép képeket, meg ámultunk-bámultunk egy ideig! :)

A másik vízesés az iker vízesés volt, ahol már szakadt az eső. De én mondtam, ha már itt vagyunk, én megnézem, az eső nem riaszt vissza! Lehetett esernyőt bérelni, mert persze nem volt nálunk. Tényleg ömlött az eső, azért el is áztunk de hát na bumm, ez van. Itt a vizeséshez vezető úton találtunk különböző gyümölcsfákat: durian, mango, jack fruit, kakao meg amiket még nem tudunk! :) Mivel a dzsungelben voltunk, mindenfele babuszfák, zöld növények voltak virágokkal, de sajnos nem ismerjük még az esőerdő tipikus növényzeteit! :)

Hazafele úton ömlött az eső, és elárasztotta az utat is. Kb fél méteres viz megállt az úton, úgyhogy dugo alakult ki egy helyen, csak egy irányban lehetett menni. A kis robogokon ugyanugy egész családok ültek, behuzódva az apuka esőleple alá!

Visszafele úton még megálltunk a Taman Ayun templomoknál! Gyönyörű időnk volt, ragyogott a nap. A templom parkja zöldellt, balinéz virágfákkal, gyümölcsfákkal, jót sétáltunk, ez is elgondolkodtató hely volt! :)

Jó kis körút volt, szépeket láttunk, el is fáradtunk! Vacsorára paradicsomszószos olaszos tésztát ettem, nyámiiiii! :)
Ja, és a Miki nem szeret fényképen lenni, ezért főleg magamról töltök fel képet! :)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése