2012. december 16., vasárnap

Sentul, Bogor - biciklizés

Szombaton ismét mentünk tekerni, most Bogor mellé. Reggel 6kor indultunk autóval, persze nem én vezettem! :) fél 8kor meg már tekertünk is! :) Rengeteg biciklis volt ezen a környéken, nagyon jó biciklikkel. Ahol parkoltunk uj terület volt, új út, pálmafák, virágok, bevásárlóközpont.....

Ez alkalommal motoros segítségünk is volt, mert már annyira profik vagyunk, hogy motoros felvezetésre van szükségünk! :) Ami amugy tenyleg jo volt, mikor utat kellett keresztezni, vagy előzni akartunk, akkor elállta az utat a motorosok, autosok elől!

Lippo Cikarangból Dwi-vel mentem autoval, majd pedig Dani es a fia csatlakozott hozzank! Végül a csúcsra csak nekem sikerült feltekernem, Dani és Dwi egy idő után megálltak, Prima még velem tartott kicsit. Sokan toltak a biciklit felfele, érdeklődtek, hogy egy fehér ember, méghozzá egy lány miért teker, és hogyan kerül ide, és nagyon szurkoltak nekem. Amugy ez a térség arról híres, hogy hidg van!!!! :) Én ezt nem éreztem, ha megálltam tekerés közben, akkor is csak a meleg miatt, iszonyat tüzött a nap, égetett rendesen, de hasznalt a napozókrém, nem égtem le! :)

Tekerés közben láttam pálmafákat, banánfát, mangofàt, amiket aztan fotoztam is, és Dwi nem értette miért! Aztán elmeséltem neki, hogy Magyarorszagon nincsen banánfa, és nagyon meglepődött, meg kérdezte a többi gyümölcsöt is, és nem hitte el, hogy nálunk nincsen mango vagy durian! Nagyon vicces volz! :)

Tekerés utan ebed, kilátassal a zöld mindenségre, majd d.u vissza Lippo Cikarangba, aztán én kidöltem aludni! :)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése