2012. december 12., szerda

Új szállás

Megérkezésem utani napokban új szássásra költöztem, immár egyedül! Ez ugyanaz a lakopark, mint ahol az elsö botranyos szállásom volt, azonban itt van wc ülőke, asztal és még szék is, na meg konyha, tv smiegymás! :)
A ház nagyob jol néz ki, én vagyok az első lakó a felújítás után, aminek aztán meg is voltak a következményei, de akkor is nagyon élvezem! :)
Szóval beköltözésem napjan, főleg este, annyi csótány volt, hogy waaaa! Eléggé meg voltam lepőde és mivel undorodom az ilyen lényektől eléggé ki is akadtam! :) Másnap beszereztem naftalin golyót, az távol tartja őket, aztan napokon belül eltüntek; most csak néha van egy-egy! Mivel esős évszak van, és ilyenkor úgy ömlik az eső mint otthon soha, ezért az is kiderült hamar, hogy beázik a tető! Konkrétan lett egy lyuk a nappalin es pont a tvre csöpögött, majd csobogott a víz! Ezek ám az élmények! Meg a fürdő is es az előszoba is elégge elázott! :) Ennek orvosolása már 4 hete zajlik, es úgy működik, hogy irok a közvetitő sracnak, akitől a cég bérli a házat, aztán napközben küld egy embert, aki kintről felmaszik a tetőre, és onnan ügyköd valamit, nagyon vicces! :)
De!!!! Nagyon szeretem ezt a hazat, kábé berendeztem, jó itt lakni, az előkertemben van bali viragos fa, amit imádok, és zöld minden, szupi! És akkor jöjjenek a képek:











1 megjegyzés:

  1. Magyarországon ez fullos lakásnak számít, ne panaszkodj! :D A csótányok csak ajándékok :D

    Bálint&Kitti

    VálaszTörlés