2012. december 24., hétfő

Bali körút 2 - Tanah Lot, Nusa Dua, Uluwatu temple, Jimbaran beach

December 24-ét, vagyis Karácsonyt különlegesen szerettük volna eltölteni. Nem mintha Bali nem lenne önmagában különleges, de ezen a napon a kedvenc helyeimre mentünk!!! :)

Tanah Lot volt az első állomás, ami a legeslegkedvencebb helyem! :) Még tavaly novemberben, mikor megtudtam, hogy Indonéziában töltök 3 hónapot, a google képek között a Tanah Lot volt az első képtalálat, és mit sem tudva mi ez, beállítottam háttérképemnek a laptopon. A diplomamunkámat ennek köszönhetően befejeztem, ez volt egy motiváció, hogy erre a hlyre eljutok, mert megyek Indonéziába! S láss csodát, diplomám befejezve, 5-ös Master diplomám megszerezve, és idén immár harmadszor járok Balin, a Tanah Lotnál, ahol ezennel a karácsonyt is töltöttem! :)
Szóval nagyon meleg volt, tűzött a nap, és rengeteg turista volt ezen a helyen, de főként indonézek. Fehér emberekként különlegesek voltunk, és megleptek minket a helyiek, hogy had fotozkodjanak velünk! :) Egy ideig ez vicces, de egy idő után fárasztó, főleg ebben a melegben sülni és mosolyogni. A hely teljesen elvarázsolt mindkettőnket, hiába jártam ott már harmadszor. A templom a vizben van, óriás hullámok csapdossák a sziklákat, a távolban zöld minden, hihetetlen látvány.

Ezután a sziget déli része felé vettük az irányt, ahol megálltunk Nusa Dua paton, ami elvileg a legdrágább környék Balin, de mi megdöbbentünk a látványtól, nagyon nem volt szép. Szerencsére esett az eső, ugyhogy gyorsan tovább állunk.

Késő d.u az Uluwatu templomhoz mentünk, ahol maga a templom nem nagy szám, viszont egy sziklafal tetején helyezkedik el, ahonnan csodálatos a látvány. Majmok mászkáltak körülöttünk, leláttunk az 50-60 méter mélyben sziklákat csapkodó hullámokra. A víz kékes-zöld volt, annyira tiszta volt, a hullámoktól fehérlett, valamint ragyogott a nap.

A karácsonyi vacsoránkat a Jimbaran beach-en töltöttük, vagyis a tengerparton naplementét nézve, majd gyertyafényes vacsora, miközben a víz szinte mossa a lábunkat.
Karácsonyi menü: grillezett tintahal, paradicsomszószos fűszeres grillezett kagyló, grillezett homár, grillezett hal rizzsel, zöldséggel és különféle szószokkal tálalva! :)
Miután megnéztük a partról a naplementét, tálalták a vacsorát, amit gyertyafénynél fogyasztottunk el.

Este miután visszaértünk az egésznapos körútról valamint a vacsoráról, a családdal is karácsonyoztam skypeon! :) Kamerával, hanggal együtt bontottuk ki az ajándékokat, láttam az otthoni fánkat, nagyon szép lett. Ugyan távol vagyok otthonról, de mégis sikerült a családomnak különlegessé tenni számomra ezt az ünnepet, kaptam ajándékot otthonról, együtt töltöttünk pár órát. Sikerült családi fotót csinálni ötünkről, mint általában, igaz én csak egy okos telefon kijelzőjén vagyok! :) De a lényeg, hogy együtt voltunk. A fiuk éjszaka csináltak kisvideot, hogyan diszitették a fát és hogyan töltötték a karácsonyt, nagyon jó volt megnézni, viccesen ugrándoznak a kanapén a karácsonyfa körül. Ez az ÉN CSALÁDOM! :)

Hiányoztok mind!!!!!
Boldog Karácsonyt kivánunk mindenkinek!!!!! :)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése