2012. december 10., hétfő

Bicikli túra - Naik sepeda

Ugyan mar egy honapja itt vagyok, es ezalatt koltoztem, uj pozicioban kezdtem dolgozni, beiratkoztam sportközpontba es millio mas dolog tortent, de inkabb most irok a hetvegen tortentekrol, aztan majd egyszer behozom a lemaradast! :)

Szoval megerkezesem utani heten hallottam, hogy a cegbol tobben jarnak csapattal biciklizni! Nagyon meglepodtem, mivel az elotte itt toltott majdnem 6 honap alatt szomoruan vettem tudomasul, hogy itt le kell mondanom a tekeresrol! :( Nagyon belelkesedtem ettol a johirtol; es mivel megigertettem a kollegakkal, hogy megyunk legalabb ketszer havonta tekerni, hat vettem egy biciklit! Gyonyoru türkiszes szinü noi bicikli, 14" os vazmerettel es egybol beleszerettem! :) Ugyhogy mar csak a fizetesemre vartam, hogy megvehessem!

Szombaton reggel 7kor mentunk eloszor tekerni: Dwi, Tony, En, Dani es a fia! A csapat teljesen profi volt, harman elozo nap vettunk uj biciklit, Dwi meg szombat reggel foliaval a biciklijen erkezett, mert o elozo este 10 orakor vette meg! :)

Innen indultunk a Lippo Cikarang mall elol, es vegul 40 kmt tekertunk! Jartunk folduton, motorok kozott, kereszteztunk (igaz hidon) retkes folyot, kacsaztunk autok kozott, jartunk rizsfoldon, gyonyoru palmafas helyeken, kicsi falvakon, es kaptunk defektet is! :) Es itt ezt konnyu megoldani, leszolitasz egy motorost, felulsz a motorjara es az oledbe fogod a biciklit, mig el nem visz a kovetkezo, mindennel tokeletesen felszerelt utszeli lepukkant szervizbe! :)

Nagyon elveztem a turat, utana meg ebedeltunk jo kis nasi goreng-et (sult rizs), aztan en aludtam 3 orat d.u! :)
Mivel nagyon jol sikerult a tekeres, ezert ezen a heten is megyunk szombaton, de most a hegyekbe, elvileg teaultetvenyeket fogunk keresztezni, mar nagyon varom! :)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése