2013. február 5., kedd

Bermain bulutangkis=Play badminton=Tollasozás

Új sportot próbáltam ki, az indonéz nemzeti sportot, a tollasozást. Ugye nekünk erről az jut eszünkbe, hogy könnyü sport, csak ütögetjük a labdát.... Hát itt ez egy kicsit máshogyan megy, mintha teniszeznének, izomból és persze technikából nagyon küldik.
A cég sportcsarnokában minden kedd, csütörtök és szombat tollasozás van. Én eddig kétszer csatlakoztam, de nagyon tetszik, annak ellenére, hogy elég vicces vagyok. Nem tudom a szabályokat, nem tudom olyan erősen megütni, és még az ütőt is rosszul fogom! :) Szóval most tanítanak minden alapra és jókat mosolyognak rajtam, de nagyon értékelik, hogy csatlakozom! :) Harlennel, a titkárnőval vagyunk csajok, itt a nők nem nagyon csinálnak semmilyen sportot. Ugyan a csarnokban van női öltöző, de szerintem nők még nem használták, általában abban is férfiak vannak, mint pl most. Csak bementem megmosni az arcom, és ott imádkoztak az emberek!!!! Végülis játszom egy tollas meccset aztán elvonulok imádkozni, aztán folytatom az edzést, hát miert is ne! :)
Szóval nagyon vicces és nagyon fárasztó, de jókat röhögünk, nagyon megterhelő! Itt ezt az alsóban már tanulják a gyerekek, ez olyan mint nálunk a kötélmászás, csak itt profi mindenki! :)
Ezentúl mindig csatlakozom csütörtökön, kedden meg eldöntöm, hogy jóga vagy tollasozás! :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése