2013. január 2., szerda

Bali 3 - Rafting, szörf és csajdélután

Sokat vaciláltunk, de végülaz utolsó Seminyakban töltött napunkra befizettünk egy rafting túrára, ami a sziget közepe fele található Telaga Waja folyón zajlott. Reggel 8ra jött értünk egy sofőr, aki még egy ausztrál csávót felvéve, elvitt minket a rafting kiindulópontjához,  ami 2 órára volt a mi szállásunktól, Seminyaktól.

A helyre érkezve vadregényes táj tárult elénk. Kaptunk reggeli teát, kávét, aztán felvettük a védőfelszereléseket: mentőmellény és sisak! :) Négyen ültünk egy gumicsónakban, és egy vezető irányította a hajót. Az elején nehézkesen indultunk, mert elég sekély volt a víz és sok volt a szikla, de talán bemelegítésnek jobb is volt így. Utána megindultunk gyorsabban, már mi is eveztünk, ütköztünk a falhoz, fennakadtunk sziklákon, ütköztünk másik csónakokkal, nagyokat röhögtünk. És mind ez a dzsunggel közepén!!!!! Körülöttünk pálmafák, zöldellő növények, csodás helyen jártunk csak ámultunk. A távolban rizsteraszok zöldelltek, vizesések csobogtak alá, szóval hihetetlen látvány és élmény volt ez az egész túra.

Félúton megálltunk egy nagyobb vizesésnél, ott csináltunk képeket. Elég sok raftingos csapat volt a folyón, de így is nagyon élveztük, jó volt a társaság, jó volt a raftingozás, és csodás volt a környezet.
A vége felé még egy 4 méteres nagy zuhatagon is lementünk, szeirntem mindkettőnknek az volt a legnagyobb élmény, ahogy lezuhogtunk és leérkeztünk, és wáááááá.

A végén rizstereaszok között szálltunk ki a csónakból, majd 300 lépcsőfokot mentünk felfele, ahol kaptunk ebédet, és megpihentünk. Ugyan 2 órás volt a rafting, de nagyon elfáradtunk, és nagyon nagy élmény volt. A csónakunkat leeresztve egy nő a fején hozta fel ezen a 300 lépcsőfokon, hát szegényem, nem volt könnyü, durva.

Mindketten egyetértettünk, hogy ez volt az eddigi legjobb, legizgalmasabb dolog a nyaralás alatt! :)

Visszaértünk a szállásra 3 körül, és akkor a Miki lement a partra szürfözni. Vagyis kipróbálni, tanulni! :) Engem ez annyira nem érdekelt, mármint, hogy kipróbáljam, úgyhogy én elmentem végre fodrászhoz. Még júniusban néztem ki ezt a helyet, hát most be is ültem. Megmosták a hajam, majd kaptam egy kis fejmasszázst, aztán hajrá, vágás. Egy lady boy vágta a hajam! :) De ügyes volt, nekem teccett az eredmény, jól elbeszélgettünk indonézül, meg kicsit angolul, jókat röhögtünk, és végül sikerült a hajam. Ezután elmentem egy batik boltba, ahol vettem magamnak végre batik ruhát, juhúúúúú! :) Aztán még beültem egy Illy kávéra a főutcán, ahol legutóbb Anyuval és Apuval ültem, itt búcsúzkodtunk! :(


Fél6 körül lementem a partra, még sétálgattam, csináltam képeket a szörfözőkről! :) Jó kis napunk volt, este még vacsora a parton, ugyan eső volt, majd pakolás, és másnap hajnalban indulás Gili Meno szigetére!!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése