2014. május 18., vasárnap

Újabb hosszú hétvége - kezdés Balin

Tudom, már unalmas Bali, de ezúttal a légitársaság miatt kellett egy napot Balin eltöltenünk... Nem mondjuk, hogy problémát okozott! :)

Szóval indulás Mikivel Lippo Cikarangból hajnali 3-kor, érkezés Balira reggel 9kor, és máris irány a sziget közepe, Ubud környéke. Első állomásunk egy hindu templom, amely szent vízű kútjáról híres, neve Tampaksiring. A hívők ide jönnek megmosakodni ezzel a vízzel. A hely gyönyörű, tiszta, túristákkal és helyiekkel teli, de nagyon élvezhető.
A szent vízű forrás egy elkerített részen tör fel, ami tele van hallal, algával, vulkanikus homokkal... És mindezek színkombinációja valami fantasztikus látvány.
A temblom melletti dombon szerintünk valami magán villa díszelgett, ahol egy híd is található és csutira nyírt fű! :) Egy helyi jósbácsival fotozkodtunk innen, igazi Ketut az 'Ízek, imák, szerelmek' filmből.
Ezután Ubud belvárosához érkeztünk, ahonnan 800 métert sétálva a rizsföldek és pálmafák között, egy organikus étteremhez értünk. Itt megebédeltünk, desszerteztünk és kávéztunk is, elég kellemes hely volt egy kis pihenéshez.
A rizsföldek között találtam egy kiírást, mely yoga órát hírdet napi 3 alkalommal ebben a házban.... Kilátás a rizsföldre és a pálmafákra.... Azt hiszem, szeretnék ide járni yogára! :)
Zárásként elmentünk egy múzeumba, ahol festmények voltak valamint fantasztikus kert, csoda növényekkel.... Jól elbarangoltunk! :)
Este végre a szállásra estünk, és a standard szobánkat teltház miatt lakosztályra cserélték! :) Bali, én így szeretlek... Itt sikerült kipihenni a nap fáradalmait! :)