2013. október 20., vasárnap

Hongkong - 3. nap

Utolsó reggelünk már nagyon nehezen indult, kemény volt ez a 9 nap, hullák voltunk! :) De uccu neki, én 4-kor ugyis indulok a reptérre, szal addig nyomni kell! :)

Annyira finom péksütik és szendvicsek vannak mindenhol, én megőrültem értük teljesen, úgyhogy a reggeli péksüti és kávé a Levi munkahelye előtti téren elfogyasztva. Ide minibusszal mentünk, ami 16 üléses és szabdal mint állat! :)
Levi Hongkong legmagasabb épületében dolgozik, jelesen 480 méter, irodája a 36. emeleten található, kilátással a kikötőre és szigetekre, hát elég jó! :) Amugy a világon ez az 5. legmagasabb épület jelenleg, elég laza. Itt elidőztünk kicsit, körbesétáltunk és ámultam! :)
Ezután minibusszal és vonattal (ami amugy átmegy kínába...), elmentünk a Tízezer buddha templomához. Természetesen fel kellett mászni vagy ezer lépcsőfokot, de mi ez már nekünk! :) Végig giccses buddha szobrok voltak, de a hegy tetőn a buddha templom gyönyörű volt. Körbe mini buddhák egyesével megvilágítva, és pontosan 12 800 buddha.
Volt pagoda, 
hosszukezű buddha,
valamint hosszu lábu buddha is.
Találtunk buddha parkot is az oldalban.
Gyorsan végeztünk itt, szóval még volt időnk átmenni a Hongkong szigetre megnézni, hogy a fülöp-szigeteki cselédek hogyan töltik a vasárnapi szabadnapjukat. Konkrétan ellepik az egész várost, kifekszenek mindenhova, elég undi és meglepő látvány. 
Ezután gyors ebéd, majd irány vissza Levi lakásába. Még gyorsan kitakarítottam, bepakoltam, és irány a buszmegálló. Itt elbucsuztunk egymástól, csodás volt ez  9 nap, és reméljük nemsokára újra látjuk egymást. Reptérre eneletes busszal mentem, több kilóméteres alagúton majd hídon keresztül, hát laza. És mindezek után visszareptem Jakartába!!! 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése