2014. július 21., hétfő

A nagy nap - Thalia esküvője 2.

A hotelban több vendég is megszállt, így egy nagy busz jött értünk és vitt minket a katedrálishoz. Ott már nagy készülődés, fotozkodás volt, majd megjelent a vőlegény egy Lincoln autóval, majd pedig a menyasszony is megérkezett. Mi bementünk a templomba, majd kezdődött az esküvő.
Spanyolul volt a mise, így egy szót sem értettünk, de szép volt. A magyar szokásoktól eltérően, az esküvő este 8-kor kezdődött, de még így is nagyon meleg volt, és a nagy csoportkép is hiányzott.
A ceremónia után ismét buszra szálltunk, ahol nekiálltunk pezsgőzni, majd 20 perc alatt a lagzi helyszínére érkeztünk, ami egy régi cukorgyár udvarán volt. Belépve a sátorba, tátva maradt a szánk. Eleve már megérkezéskor iPadon keresték a nevünket és mondták melyik asztalhoz menjünk, de ahogyan beléptünk minden ragyogott. Asztalok csodaszépen megterítve, mennyezetről fénycsövek lógtak le, üveg asztalon cukorkák csodaszép masnis csomagolásban, néhány kanapé, és a táncparketten Thalia&Jamie felirat. Ámultunk-bámultunk, fotoztunk mindent, nem hittük el, hogy ilyen létezik.
Amíg a vendégek helyet foglaltak, addig egy másik sátorban volt a polgári része az esküvőnek, csak a családdal. Utána bevonult az ifjú pár, és az asztalukhoz mentek, ami egy emelvényen volt, és csak ketten ültek ott.
Aztán elkezdődött a vacsora. Minden asztalnak volt egy pincére, bort-pezsgőt-vizet másik pincérek töltöttek újra, valamint volt két bárpult is, ahol a koktélokat keverték. Vacsora alatt egy nagyon jó együttes játszott, fiuk fotozkodtak is velük.
Háttérban pedig a régi cukorgyár maradványai fényárban úszva.
Íme a menü!!!
Előétel:
Leves:
Lime jégkrém az ízek semlegesítésére:
Főétel:
Desszert:
Vacsora után már majdnem éjfél volt, ekkor jött az első tánc, majd szülőkkel a tánc, tesókkal és indult a party, mindenki egyből a táncparketten volt, dj nagyon jó zenéket nyomatott.
Innentől kezdve a táncparketten voltunk reggelig, szinte semmi nem szakította meg a bulit. Közben volt pár vicces dolog, hajnali 4 körül kaptunk szobapapucsokat, természetesen a pár nevével, hogy ne a magassarkúban szenvedjünk. Fantasztikus buli volt, mindenre odafigyeltek, a mosdóban még sebtapasz és fajdalomcsillapító is volt. Az ifjú pár is reggelik táncolt megállás nélkül, közben a szülők búcsúztatták az elmenő emberkéket. Reggel 6-kor már a szülők is táncoltak, nagyon aranyosak voltak. 7-kor már kelt a nap, így láthattunk a környezetet a felkelő nap fényénél.
Fantasztikus volt az egész esküvő, nagyon elit és nagyon tökéletes, ilyet megálmodni is nehéz. Szerintem legalább 100 ember dogozott azon, hogy minden tökéletesen menjen. Thalia családja nagyon hálás volt és nagyon örültek, hogy mi mind megjelentünk ezen a fontos eseményen. Ilyen egy ÁLOMESKÜVŐ!!!
Party után már nem sok értelmét láttuk az alvásnak, lévén, hogy délben indultunk a buszállomásra, hogy elkedjük Mexikót felfedezni, így még ittunk egy sört, mentünk egy kört a városban és dumáltunk. Természetesen mindezt puccbavágva szobapapuccsal!!! :)