2014. július 23., szerda

Oaxaca - egynapos túra

Reggel egy egész napos túrára indultunk. A kisbuszon volt egy idősebb mexikói csoport, akik csodálkoztak, hogyan keveredtünk mi mind más nemzetiségből egy csoportba. Ezen nagyon jól elszórakoztak, egy szót nem beszéltek angolul, de jót mulattunk egymáson.

Első állomásunk Mitla városa és valami rom. Én a kaktuszokkal voltam elfoglalva, na meg a gyíkokkal, amik a kaktuszok között futkároztak.
Ezután a hegyek közé vetettük magunkat, és ellátogattunk egy forráshoz (mineral spring), vagyis feltörő édesvízhez, Hierve El Agua. Itt kialakított medencékben lehetett fürdeni, kilátással a hegyekre és egy kiszáradt ásványos vízesésre.
Mexikói svédasztalos ebéd, majd Mezcal kóstolás, ami a helyi alkohol, kaktuszból készítve.
Utolsó állomásunk egy nagy fa volt, ami a túravezető szerint a világ legnagyobbja, de mi keresésünk alapján csak a második legnagyobb Mexikóban, de a lényeg, hogy jó nagy volt! :)
Este még városban mászkálás, és helyi vacsi egy utcai árusnál, isteni finom volt.