2014. július 29., kedd

Akumal - tengerpart

Holbox szigetről délben leléptünk: fél óra hajózás, majd a 35 fokban légkondi nélkül 2 óra taxizás után megérkeztünk Cancunba. Itt autót béreltünk, majd Akumal városába, a tengerparta hajtottunk. Itt már volt szállásunk foglalva 4 éjszakára.
Vacsora a tengerparton, élőzene, naplemente a hátunk mögött. Nem rossz!!! :)
Vasárnap csak döglöttünk, bár aludni éjszaka nem tudtunk, mert csak ventillátor van a szobában. D.e lementünk a tengerpartra, de én gyorsan feladtam a tengerparti hőséget, még a pálmafák alatt is majdnem megkukultam. Így d.u a szálláson a hűvösben telt, na meg a medencében. :)
Este a tengerparton iszogattunk, amikor piros lámpafényt láttunk, hát közelebb mentünk. Egy nő ásott a homokban mélyre, és segített a kisteknősök kikelésének a tojásból és hogy eljussanak a tengerig. Fantasztikus élmény volt, tök kussban a sötétben, ahogy szedte ki a homokot, kereste, hogy van-e tojás, ha van akkor van-e benne kisteki, és ha volt, akkor a piros lámpával irányította őket a tengerhez.