2014. július 24., csütörtök

Utazás és Puebla városa

D.e még sétáltunk egyet a városban, ittunk egy finom kávét és vettem egy helyi népviseltnek beillő felsőt, hogy elvegyüljek az országban. 
Összességében Oaxaca nagyon szép és hangulatos városka, 2 nap bőven elég rá. Meglepő módon nagyon biztonságosnak éreztünk, simán sétáltunk éjszaka is az utcákon, az emberek nagyon kedvesek voltak.

Gyors pakolás után kisétáltunk a buszállomásra, majd 4 és fél óra alatt elértunk Puebla városába. 
Szálláson lepakoltunk, majd gyorsan még világosban mentünk egy kört a városban. Iszoynat hideg volt; 15 fok, én majdnem megfagytam.... Azt hittem nyaralni jöttem! :) A város amugy szép, sok a templom, láttunk pár szép házat is. 
Helyi vacsora: leves avokádóval, csirkével és sajttal, na meg kis lime ázsiai módra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése