2014. július 21., hétfő

Készülődés az esküvőre

Pénteken már korán keltünk, mert drága cseh barátunk, Vaclav, miután a repülőből rossz városban (!!!) szállt ki, 9 óra buszozás után megérkezett a hotelba és minket hívott elsőként. Így reggeliztünk, közben megérkezett Florian, a német srác, aki már 2 hete utazik Mexikóban. Jót beszélgettünk, aztán úgy döntöttünk, hogy pihenünk, így a medence partján döglöttünk és hülyéskedtünk.
Közben megérkezett Thalia, teljesen nyugodtan, mintha nem is most menne férjhez! :) Két éve nem találkoztunk, így nagyon örültünk egymásnak, juhúúú. Tényleg az az érzésünk volt, hogy egy filmbe csöppentünk, hogy az esküvőre barátok érkeznek a világ minden pontjáról. És tényleg, ez a valóság. Mexikóban vagyunk mind, Thalia esküvője lesz holnap, annyira hihetetlen! :)
Aztán megérkezett Amed is, a mexikói graduate, aki volt indonéziában is többször munka miatt.

Thaliával, graduatekkel és amerikai barátnőkkel elmentünk ebédelni. Igazi mexikói tacost ettem, huhuuu! :) Jót beszélgettünk, szórakoztunk. Ez az ország olyan, mint a filmekben: emberek lazák, meleg van, lusták, házak színesek.
Este vacsorára voltunk hivatalosak a helyi barátokkal, így találkozhattunk a vőlegénnyel is. Vacsi után pedig egy party buszra szálltunk mind, és egy old school busszal mentünk egy kört a városban, közben vodka sprite és oldódott a hangulat! :)