2014. július 29., kedd

Tulum romjai és barlangban búvárkodás

Már reggel korán indultunk Tulum romjaihoz, hogy még a nagy tömeg és a hőség előtt megcsodálhassuk. Nyitásra pont ott voltunk, így jó képeket tudtunk csinálni, miénk volt az összes rom, a szép látvány, napfelkelte és a leguánok. 
Ezután egy olyan helyre mentünk, ahol barlangokban van édesvíz és lehet búvárkodni. Ennek spanyol neve cenote, ilyen jelenség csak a Yucatán félszigeten van, így nagyon izgatottan vártuk. Mi az egyik leghíresebbe mentünk, neve Dos Ojos Cenote. Kaptunk búvárcuccokat (pipás), na meg neoprén ruhát, mert azt mondták, hogy hideg a víz. Na én belemenni is alig birtam a vízbe, jéghideg volt, remegtem végig. A barlangban búvárkodtunk elemlámpával a kezünkben, néhol nagyon alacsony volt a belmagasság, szerintem nagyon para volt az egész. Kb egy órát voltunk a vízben, szép volt amugy, de nekem lila lett a szám mire vége kimásztunk a vízből. Fél óra alatt sem melegedtem fel a tűző napon. Ki kellett ezt próbálni egyszer, de aztán soha többször! :)

Lementünk Tulum tengerpartjára, csináltunk pár képet.
A délutánt a medencében töltöttük koktélozással, elég laza volt. 
Vacsora a tengerparton, mexikói zenével. 
Csodás nap volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése