2014. július 9., szerda

Safari park - Bogor

Immár két éve vágyakozom a szafari parkba, Bogorba, ami 100 km-re találhato Lippo Cikarangtól, de eddig soha senki nem akart velem eljönni, vagy mikor már lett volna valaki, akkor meg közbejött valami. 
Jelenleg két barátnőmmel vágtam neki az útnak, Yenivel és Dyahval. Hajnalban indultunk, én vezettem, jót hülyéskedtünk az úton. Mivel itt elkezdődött a Ramadhan, ami azt jelenti, hogy a muszlimok böjtölnek, vagyis napkeltétől napnyugtáig nem esznek, semmi dugó nem volt az utakon, aminek mi nagyon örültünk. 
Szafari park első része arról szól, hogy mész az autóddal és állatok vannak mindkét oldaladon, néha a kocsik között rohangálnak és az ablakból kihajolva lehet etetni őket. 
Namármost itt nem pár száz méteres utat kell elképzelni, hanem kilómétereket, hegynek felfele kanyarogva, rengeteg féle állat, hűs-friss levegő. Nagyon nagy élmény volt, majdnem két órát mentünk, és itt már Dyah vezetett! :)
Ezután leparkoltuk az autót, és mindenféle bemutatók voltak, mi többet is menéztünk: különféle állatok, delfin, fóka és elefánt. 
Mindegyik nagyon szórakoztató volt, talán még nem is voltam ilyeneken, mindegyikünk nagyon élvezte. Meglepően ez az egész Taman Safari valami szuperül volt megszervezve, tiszta volt, európaiként is elcsodálkoztam, fantasztikus hely. 
Ebédeltünk eleféntos kilátással:
D.u káváztunk-sütiztünk:
Fotozkodtunk baby oroszlánnal, nem plüss az állat:
Egész napot itt töltöttük és iszonyat jól szórakoztunk!!! :) Hazafele már sötétedett, Dyah fáradt volt, úgyhogy én vezettem hazáig, nagyon ügyes voltam! :) Dyah lakása körül megálltunk vacsorázni, kacsahús kókusztejes rizzsel és gyümölcsleves mint innivaló. Fantasztikus nap volt!!! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése