2013. augusztus 18., vasárnap

Ayuttaya

Már reggel 7-kor indulás, de elég nyügösen, mert hullák vagyunk, én már 3 hete úton vagyok..... Nagynehezen összeszednek minket egy kisbusszal, aztán egy elosztóponton megy a logisztikázás. Itt megértettük, hogy szervezik éjszaka a túrákat, sehogy! :) Kapunk egy matricát a polonkra, aztán nagynehezen megmutatják a helyünket. Buszon KO-ban alszunk, és máris Ayuttayában vagyunk. Vagyis töle 5 km-re egy nagy építménynél. Felmászunk, ébredezünk és veszünk 1-1 szalmakalapont 280 forintért összesen.... :)

A városba érve rom rom hátám, de ezek tényleg nagyon le vannak rombolva, alig látszik valami. A kedvencünk a táj stílusban épült templom, ami konkrétan egy nagy téglarakás! :) 3 hét után először találkozunk magyar túristákkal, de nem jó arcok. A sok romról nem akarok írni, nem is hozott lázba minket. A túra tartalmazta az ebédet, bár ne így lett volna! :)

D.u jött az izgi rész, ugyanis megnéztük azt a helyet, ahol egy Buddha fej gyökérrel van körbenőve!!! Ez nagyon tetszett nekünk, már ezért megérte eljönni. Láttunk nagy ülő Buddhát is, wáó! :)

Visszafele úton megálltunk még a Nyári királyi palotánál. Na ez baromi jó volt. Persze itt volt a legkevesebb időnk, de mindent láttunk. Volt tavon kisház, arany palota, elefánt formájú bokor, torony és napsütés. Nagyon élveztük, megérte eljönni! Este készek voltunk, vacsora és fekvés. Vasárnap még sok dolog várt ránk, utolsó napom... :(