2013. augusztus 8., csütörtök

Hoi An, egy varázslatos kisváros

Szerdán reggel Huéból kisbusszal dél felé mentünk, mégpedig Hoi An nevű kisvárosba. A helyi 'buszpályaudvar' meglepő és mulatságos volt, de 10 perc séta után a belvárosba érkezve nekem tátva a maradt a szám. :)

Olyan hangulata, olyan varázsa és olyan élet volt ebben a régi épületekkel teli kisvárosban, hogy én csak mosolyogtam és nem birtam betelni a látvánnyal. Minden épület sárga, apró zsalus ablakokkal, lampionokkal díszítve. Mindenki biciklizik, sétál, fotoz, ámulatos egy hely. Kis boltok, rengetek szabó és szuvenires, mindenki mosolyog és a túristák nem hiszik el, hogy ez a hely létezik. 

Összességében 2 napot töltöttünk itt, és igazándiból a város varazsát szívtuk magunkba és pihentünk. Mindenfele bicikliztünk, végre!!! :) A tengerpart csak 3 km volt, mondjuk nekem az annyira nem jött be. Én inkább a városban biciklizgettem össze-vissza, fotokat és videókat csináltam, és mosolyogtam mindenfele. Kávéztam a csatorna partján bámulva a cuki kis házakat, olvastam, pihentem és bicikliztem. Egyik nap még helyi zene is szólt az egész városban a hangszórókból. :)  

Heteket el tudnék itt tölteni, hihetetlenül varázslatos egy hely, még most sem hiszem el!!! :) De sajnos mennünk kell tovább délre. Danang városából repültünk Ho Chi Minh City-be, vagyis régi nevén Saigonba.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése