2013. augusztus 18., vasárnap

Újra Bangkok négyes-hármas-kettesben

Bangkokba érkezve az út széléről sétálunk 20 percet a szállásunkig, ahol már öcsém vár minket. Megyünk is a Khao San Roadra: vacsora, sörözés és megbeszéljük az elmúlt hetek történéseit. Kis séta, aztán éjfél körül alvás, kemény nap volt...

Pénteken reggel mi korán kelünk, mert nincs sok időnk. Kis vásárlás és lábmasszázs, mert megérdemeljük! :) Aztán ropogós baguette reggeli-ebédre, aztán pakolás. Anyu és Apu elrepülnek! :(

Én a böröndömmel az utcán állok, aztán nekiállok szállást keresni magamnak az utolsó két éjszakámra. Találok is egyet, aztán találkozom Öcsémmel. Bevállalós a Kisöcsi! :) Utcai árustól ebédelünk pad thait 200 Forit ért, aztán utcai árostól veszünk gyümölcs smoothiest, nyámiiii, isteni finom volt!!! :) Elhajózunk délre, aztán skytrain és vásárlás a H&M-ben, juhúúú!!! Nincs Indonéziában, úgyhogy nagyon örülök neki. Utána elsétálunk tesóm kolijához, tök király. Találkozom pár haverjával, jófejek. Éjszakai piacre megyünk, aztán bedugul a város és nem tudunk visszajutni a Khao San Roadra, ugyhogy séta vissza koliba, és vacsora a koli aljában a leveses nénitől! :)

D.u elfelejtettünk túrát foglalni másnapra Ayuttayába, így este 9-kor gond nélkül leszervezzük a másnapi túránkat. Ugyan az eladónénin közben azért alszok a kisbabája, de valahogy csak megírja a számlát-jegyet. Aztán azon gondolkodunk, hogyan logisztikázzák össze az embereket, hiszen mindenkit más hotelból kell összeszedni, különböző túrák is vannak..... De valahogy mindig megoldják. Éjfélre ágyba is kerülök, másnap reggel 7-kor irány Ayuttaya! :)