2013. augusztus 14., szerda

Phnom Penh - Siem Reap busszal

Egy élmény volt... Már viccesen indult, mert egy 6 fős kisbusszal jöttek értünk, amiben már 5-en ültek. De bepréseltük magunkat a 20 kilós böröndökkel, zsákokkal együtt. Aztán a getto közepén 'buszpalyaudvar', ahol információ hiányában majdnem rossz buszra szálltunk! :)

Nagynehezen elindultunk Phnom Penh-ből, persze a délutáni csúcsforgalmat kifogtuk. Én 2 órát KO-ban aludtam, már nagyon kivagyok, aztán megálló! :) Már csak ez hiányzott. Undi pottyantós WC, meg árusok. Sült pókot, sült csótányt, sült girnyó madarat meg hasonló finomságokat árultak, wááá.... 

Amugy  320 km a táv, de kb 40 km/h-val szabdalunk a néhol föld úton. A kilátás amugy szép, ilyen zöld rizsföldeket én még nem láttam... Amugy sár és putri minden fele, elég durva. De az emberek nyugisak, kedvesek. A 7 órából 4 órán keresztül kambodzsai zene ment a plazmatévén, helyi tánccal, de kb minden dal ugyanaz volt, én már nagyon kivoltam a kornyikától, wááá!!!

Siem Reap-be érkezésünk mint egy horror film kezdete. Ömlik az eső, korom sötét van, és egy kapualljban, sőt egy koszos udvarban állt meg a busz. Már leszállva eláztunk, a sár és a mocsok bokáig ért... Fekete esőkabátos helyi emberek próbálnak nyomulni, hogy velük menjünk be a városba. Cuccainkat nagynehezen megtaláltuk, a sár bokánkig ért, majd egy tuktukosnak igent mondva, eltünt a sötétben az egyik böröndünkkel. Mi Anyuval a szakadó esőben ott álltunk, azt sem tudtuk mi van.... Aztán bemászva a tuktukba fél óra keresgéles után, lévén azt sem tudtuk hol vagyunk....megérkeztünk a szállásra. Ezt is túléltük! :) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése